ännu en helg har gått

har inte haft riktigt motivation å blogga men skriver mig en nu innan ja lägger mig :) den här helgen bestod av träning på fredan sen middag me föräldrarna lördag var jag jonna å magnus på tjörn ekåsvallen hela dan för jonna skulle spela gick väl sådär för dom inget flyt i spelet anfallet var ju bra så men centrarna och backarna verkade inte riktigt vilja va me men men de e bara ett spel så :)

söndagen tillbringade jag mestadels med michael vi åkte till strängnäs å tbx gött seg var man när man kom hem men de va en trevlig dagsutflykt med michael..

och idag måndag har de varit jobb och träning men väldigt väldigt varmt dom fick öppna alla portarna som gick å öppna på varvet idag var olidligt varmt när vi kom te jobbet.. nej dags å gå till sängs :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Trevligt med en uppdatering ;)

Tack för maten, det var gott att slippa laga själv.

Kram <3

2009-06-02 @ 08:17:59
Postat av: Magnus

Läge för en uppdatering?

2009-11-30 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0